Bir hafta oturup kalkmak, yataktan kalkmak, hareket etmek oldukça zor oldu bende. Daha kolay olacağını sanmıştım. Kasıklarımda bir şey yırtılcak gibi oluyordu büyük hareketlerde. Kaldırmak için Elimden çektiklerinde de kasık acıdından mahvoluyordum. Biri beni sırtımdan itmeden çok zor kalkıyordum yataktan, koltuktan çünkü alt karına ağırlık veremiyorsun dikişler acıyacak diye orda bir hassasiyet oluşuyor. Gaz kolay oldu ama büyük tuvalet yapma hissi üçüncü günde anca geldi ve kabız olmamıştım kompostolar ve kuru kayısı sayesinde kurtuldum ıkınmadan. Yoksa ıkınmak imkansız karından dolayı. bu süreçte kabız olmamaya dikkat et. Beni başta en çok üzen karnım olmuştu. Sanki öyle kalacak gibi gelmişti. Ama zamanla o da iniyor. 24 gün oldu hafif göbek var tabi. Zamanla o da gider muhtemelen. Toplamda Bir hafta sonra geçti ağrılar. İzi de çok takmıyorum. Unutuluyor yani. Güzel şeyler söylemedim ama her zaman güzel olmayabiliyor. Daha sağlıklı ve dirayetli olmama rağmen çevremdeki birkaç kişiden daha fazla etkilendiğimi düşünüyorum. Her şey olabilir yani hazırlıklı ol ama en önemlisi bir hafta sonra geçiyor bunu bil ve korkma :)