Benmde 39+6 yız bugün tekrr muayne oldum ne açılma var ne bebek aşağı inmiş eğer gelmezse suni sancı vercz dedi onarsa benm gönlüm yok biraz açıklığım olsa tamam diyecemde bu sefer suniyi çekerim yine olmazsa mecbur sezeryana alınırım die korkuorm galiba salı gününe sezeryan olacağım çok korkuorm 😔