Kızlar selam herkese 34+4 haftalık hamileyim hamileligimin başından beri istanbul reyap hastanesine gidiyorum hastanede herşey mevcut yeni dogan yogun bakım yetişkin yoğun bakım dogum ücreti 3500 şuan geçen başka bir doktor denedim aslında iyi ama hastanenin yetersizligi beni tedirgin ediyor hastanede değil tıp merkezi yetişkin ve yenidogan için yogun bakım yok 🙄 dogum ücreti 2000 tl genel olarak soruyorum siz olsanız gebeliğinizin son zamanında hastane değişirmisiniz sebep biraz maddi olarak ödeyemeyecek gibi değiliz ama biraz sıkışıcaz 🙄🙄🙄lütfen yorumlarınızı bekliyorum