Kardelen_nm Tubii0552 benim ne nişan nede suyum geldi sadece ağrım vardı ve yatış yaptılar doğumum oldu
neslihann87 Tubii0552 ben nişanım ve suyum gelmeden doğum yaptım kesinlikle eminim ikisininde gekmediğine çünkü suyum doğum sırasınsa geldi ve çok kolay bi doğum oldu