32+3 teyim. Artık uyandığını falan çok net anlıyorum, çok sevimli 😊 tek duam zamanında sağlıkla doğması 🙏 karnım epey büyüdü ( zayıfım, bana göre büyüdü) eğilmek falan yalan oldu, bazen penguen gibi yürüyorum 🐧 kıyafet yıkama ütüleme bitmişti 29. haftamda iyi ki, haftasonu da hastane çantamı hazırlayacağım