Meraba kızlar benimde bu 3 sezaryan olucak inanın iki zordu çünkü evdekide 3 yaşındaydı ilgi çok istedi zor gecti ama ayaklandım bol bol yürüyün yatınca çok bel agrısı oluyor çok yatmayın sürekli yürümeye çalışın yattıkça kasılıyorsunuz temmuzda nasipse 3 numarayı kucağıma alıcagım🤲🤲