Merhaba arkadaşlar ben 4+1 günlük gebeyim, ilk gebeligimi 4 ay önce yaşadım ve kalbi durdugu için düşük yaptım. Sımdı tekrar hamileyim fakat saglıklı mı saglıksız mı bilmiyorum. Annem kanser hastası ve nakil oldugu için 5 gündür hastanede yatıyoruz ve 20 gün daha yatısımız olacak , malesef odamızdan dısarı bıle cıkamıyorum, test yaptım çift çizgi evet ama beta hcg ye baktıramıyorum doktora gidemiyorum , cok tedirginim 😔