Merhaba kızlar. Ben klomen kullandım ve çatlama iğnesi oldum. 9aralıkta çatlama iğnesi oldum bugün 17. Gün normal regli tarihim 31 aralık. Bugün sabah kalktığımda biraz kanamam vardı dedim heralde erken regli oldum neyse aradan 4-5 saat geçti dışarı çıktım geldim baktım kanama durmuş ve afedersiniz yerleşme kanaması gibi koyu kahvemsi bir kan gelmiş sizce yerleşme kanamadı olabilir mi doktorumu aradım doğumdaymış onu bekliyorum ama dayanamadım sizede sormak istedim