Simelwelt Kızlar merhaba bebeğim 3700 kg doktorum normal doğuma müsait bebek kanala girmiş dedi yani 31 aralık tekrar çağırdı kanala girmesi iyi bişey ama doğumun da yakın olmasını mı gösterir ?
minikos Simelwelt bende 38+4üm doktor çatı için pazartesi çağırdı çok heyecanlıyım bende bu arada biz kanala 33 gibi girmiştik
Zeynep-aa Simelwelt kanala girince doguma hazır oluyor artık sancıları bekliceksiniz😊 hayırlısıyla kucağına alıp kokla inşallah ✨🤲
Simelwelt Ben o kadar korktum ki tansiyonum falan yükselmişti 😂😊 ama olduktan sonra boşuna dedim yani illaki bir baskı hissediliyo ama acı değil 😊