deletedmom351 ucan44 Özel hastane de daha erken söylüyorlarmış ben 3 buçuk aylıkken öğrendim özel de ama Ablam da devlete gidiyordu kız bebekti ona da 3 buçuk aylıkken söylemişler bende anlamadım. 😊
1987gokce ucan44 16. Haftadan sonra söylüyorlar genelde çünkü cinsel organın gelişimi tamamlanmış bu haftalarda oluyor. Net belli olunca bana söylediler ama ben daha önce özelde öğrenmiştim 😊
Elifdilara ucan44 valla en iyisi.erkenden ogrenip napicaksin iki ay sonra aaaa yok erkek degilmis kızmış bu dedikleri zaman.mutlaka devlette sorunlar oluyordur degismeyle alakalı onlarda karar almistir emin olmada soylemeyin diye.
Cans ucan44 Evet 32 haftalık hamileyim ☺ Üstelik Mardin’de öğrendim ☺ 16. Haftama yeni girdiğimde Ankara’da bir devlet hastanesinde de doğru cinsiyeti öğrendim . ☺
Beyza12344 ucan44 yasal aldırma sınırı gectıkten sonra bebek net bir sekilde gösterirse soyluyorlar 17-20 arası oluyor genelde
Fnur05 ucan44 söylüyorlar canım 13.haftada ihtimal vermişti doktorum 15. haftada kesin olarak söyledi
Um07 7 aylık hamileyim ve devlette hala kesin bebegimin cinsiyetini söylemediler tahminde bulundular sadece kız diye . Allah'tan özele gidiyorum bir yandan da orda öğrendim
Arya92 Bana 16.haftamds hiç sormadan söyledi .hatta ozeldeki doktorumdan önce söyledi.ama biz hiç ozeldekine sormamistik zaten