Hanımlar merhaba, 15+2 haftalık bir bebiş taşıyorum 🙏🏼 Bugüne kadar hiç olmadı ancak bugün ateş basması ve terleme yaşıyorum. Evin içinde ince bir t-shirt ile olmama rağmen sürekli terliyorum. Genelde hamileliğin son dönemlerinde yaşanan bir belirti diye okuyup endişelendim. Hormonal olabileceğini söylüyor doktorum yaşayan var mı acaba bu haftalarda bu belirtileri? Sağlıklı gebelikler dilerim.