bebegimmm16 mercimeginanne inşallah kuzum peki adet olacak gibi ağrım normal mi? Karnım agriyoe arada sancılar adet.olucam sanıyorum korkuyorum valla 😭
Bares mercimeginanne bende 15.günü test yapmıştım silik çıkmıştı kan verdim kanda çıktı sende Allahın izni ile hamilesin canım hayırşı olsun
mercimeginanne bebegimmm16 adet sancısı oluyor genelde normal ama başka belirtilerde olabilir. Kan verip artışını takip etmeni öneririm :)
bebegimmm16 mercimeginanne kuzum ayaklarım ısınmıyor asla buz gibi kat kat giyiniyorum. Onun dışında bı ara ara bel ve kasık ağrım var göğüs hassasiyeti var
mercimeginanne bebegimmm16 kişiden kişiye değişiyor cnm mesela bende belirti olmadı hiç kan verirken bile gebe değilim die vermiştim yani. Sen kan ver zaten doktora gittiğinde 2 günde bir kan verip artış takip ediceksin :)
Bares bebegimmm16 canım benim de böyleydi hayal çizgisi gibi kan verdim 108 çıktı 3 gün sonra tekrar verdim 168 çıktı tekrar 3 gün sonra verdim 905 çıktı içini ferah tut Rabbimin izni ile hamilesindir Allah herkese nasip etsin
Bares bebegimmm16 canım benim de böyleydi hayal çizgisi gibi kan verdim 108 çıktı 3 gün sonra tekrar verdim 168 çıktı tekrar 3 gün sonra verdim 905 çıktı içini ferah tut Rabbimin izni ile hamilesindir Allah herkese nasip etsin
bebegimmm16 Bares kuzum inşallah bende kan vericem şimdi çok silik ya çok düşük olur mu bilemedim olsun içim rahat eder