Bugün 38 oldum fakat pazartesi doktorum bebekte bir hafta gelişim geriliği var demişti kilosunu söylemedi bugün başka bi doktor baktı konuya hakim değilim diyip kestirip attı ama kilosunu öğrendim 3.100 kilo internetten bakıyorum bu hafta için ideal gözüküyor neden geri dedi doktor anlayamadım hala sizlerin kaç kilo bebekleriniz ??