Edacaliis1 Hangi bezi kullanmayı düşünüyorsunuz ya da kullanıyorsunuz 🤷🏻♀️ Sleepy ve BİM’in bezi jenny willy de aşırı övüyorlar kararsız kaldım 🤦🏻♀️
Birminiginannesi Edacaliis1 101 de prima indirme girmişti aldık bi kere ama butcemisi zorlar o yuzden sleepye gecifez pişik olmaması icinde bir prima bir sleepyi baglicam alışana kadar
ayseguler01 Edacaliis1 Prima premium care aldık ilk başta duruma göre sleepy almayı düşünüyorum primanın gereksiz bir pahalılığı var
D-d-m020815 @Edacaliis1 Edacaliis1 benim çevremdeki kadınlar genelde gördüğüm kadarıyla BİM’den jenny willyy alıyorlar bi kere arkadaşıma sordum memnun musun diye evet çok memnunum demişti