Goncaaaa Merhaba 31 haftalik hamileyim 8. Ayima girdim 7 bitti son bir haftadir bebegimin agirligini hissetmeye basladim ve normal ev islerimi bile yaparken zorlaniorum normalmi sizce. Yoksa biraz erken mi baslamis zorlanmam?
Minikmucizem0109 Bende 31 haftalık oldum aynı şeyleri bende hissediyorum artık . Daha çok ve çabuk yoruluyorum artık 🥺