Happybabyyy Kizlar humana sut yapan caydan aldim. 38+4 oldum. Simdiden iceyim mi? Ya da dogum cantama koyayim mi? Gunde maksimum kac bardak tüketebilirim?
Gamzebz Happybabyyy canım bende günde 2 bardak hümana 2 bardakta galactago süt artırıcı damla kullanıyordum ben doğumdan sonra başladım öncesine yada sonrasına sen karar ver nasıl istiyorsa canın sonuçta zararlı değiller
Cileklimilkshake34 Happybabyyy bence doğumdan sonra baslayın bu tarz seylere. Süt gelmesine dair yapılan seyler doğum eylemini başlatabiliyomus diye biliyorum . Haftanız normal gerçi doğum yapıyo olsanız bile erken değil ama doğum zamanınında doğal akışında olması daha iyidir diye düşünüyorum ☺️