Seldaderin normal şartlarda özel de 29 haftalıkken 1700 demişti gözüm korkmuştu iri bebek olabilir normal Doğum sıkıntılı olur böyle kilolu devam ederse falan demişti doktor. Suyum fazlaymış sözde. Bebek 2 hafta önden gidiyomuş gelişimi falan . Ultrason cihazlarında çok farklılık gösteriyo. Neye inanacağımızı şaşırdık. Devlettekinde herşeyi haftasıyla uyumlu çıktı