kızlar canım yer elması cekiyor hamileikte bir zararı olurmu
Eerrennn_ bilmem ben herşeyi yiyorum hamilelikte bi zararını da görmedim🤣
Eerrennn_ sağlıklı bişey bence zararı olmaz.
Eerrennn_ abartmadan yiyebilirsiniz çünkü fazlası çok gaz yapar rahatsız eder sizi
badehandeyldz Bende öyel yapıyorum şuan 😀😀
Tamam teşekkürler kızlar