Srhtzlyh Gzmskr yok sancım olmadı normal cataldan indim yürüdüm kötü hissetmediğim için eve yürüyerek geldim hatta😊
yusufbebekk447 Ya bende çatala çıkmayı hiç secmiyorum ama doktorumun yaşı biraz ileri 50 Lerinde ancak var o yüzden biraz daha rahatım .
haziranin25i Srhtzlyh bebeğin şekline semaline göre de çatı muayenesi istiyor olabilirler bakalım gidip göreceğiz 🌺😍