Zumra12345 Gittiğiniz yer tüylerinizin yönüne hakim olamadığı için aynı yere birkaç kere ağda sürüp, çekmiştir. Öyle olunca epey tahriş oluyor, yanık gibi. Ben de yaşıyorum ara ara. Silverdin sürüyorum, hemen yatıştırıyor. Kızarıklık birkaç güne geçiyor ama en azından yanması, acısı hemen sakinleşiyor silverdinde.