Kizlar ben hamilelikden oncede gobekliydim. Duz karnim yoktu yani. Simdide 16 haftalik hamileyim karnima elimi vurunca hamile gibi hiss edemiyorum. Eskisi gibi yumusak hamile karni gibi sert yuvarlak degil. Sadece ayakta durunca gobegin alt tarafina elimi vurunca biraz sertlik var. ne zaman hamile karni gibi olucak. Kimde benim gibi? yazarsa sevinirim