Gizemli213 Allah bağışlasın çok sevindim🙏 ben tedbir amaçlı yaptırmasını önerdim aslında ben regl günümde yaptırdığım testte bu sonuç çıkmıştı ve maalesef ki yükselmediği için düşük yaptım şuan yine hamileyim kimseyi tedirgin etmek değil asla amacım, İnşaAllah herkes bu mutluluğu yaşar ☺️