gamonur Merhaba 10 haftalık gebeyim kanamam oldu nil hanıma gittim bi gece yatış verdi iğne ve fitil verdiker ama evde kullanmam için bişe vermedi sizce normal mi nil hanım nasıl doktor giden var mı? Haftaya kontrole çağırdı.