Gmz93 Kizlar doguma 80 gun kaldi nasipse ozel hastanede dogum yapicam hastanenin de ucreti icinde fotograf cekimi de varmis. Bunu duydugumdan beri dusunuyorum nasil birseyler giysem de fotograflarda guzel gozukse bilemiyorum normal bi pijama takimi mi yoksa gecelik tarzi mi dusuneyim ? Gerci o anki heyecanla aklima bunlar gelir mi onu da bilemiyorum ayrica tesetturluyum cok kararsizim fikirlerinizi bekliyorum
Mosimosi Gecelikler, pijamalar, çiçekli taç falan aldım ama hastanede giyecek halimin kalacağını sanmıyorum 😁 Kan ter içinde kalacağız. Ama fotoğraflara bakıyorum da millet saçını maşalamış, makyaj yapmış. Helal olsun ne diyeyim 😁😁