Kizlar hastaneye gittim dr. Hic bisy demedi bilgi vermedi 3.lu tarama testi icin kan aldi cik dedi tekrr girdm nie bilgi vermiyosunuz bi sikinti mi var dedim bana senin panik atagn mi var dedi ne alaka hocm korktm bisy demdinz dedim ultrasonun resmni cektm vitamn verdi bi de enfeksiyon vardi iliski olmuyck dedi sizede oyle denildimi anlayan bakablir mi ne yazio benm hesaplamama gore 17+5 ultrasonda 18+6 bi sıkıntı olur mu