Daha adet olmayıp değeri 1.20 çıkıp sonradan kan değeri yüksek çıkan var mı ı
1.20 zaten negatif demek
Çıkmaz cnm adete dört gün kala verdim 1.20 çıktı bugundr adet oldum malesrf negatif