Inci20192021 Kizlar 36+6 da dogum yapcam bebegimde gelisim geriligi oldugu icin ama 36+6 da prematüre bebek mi sayiliyor kilosu dün 36. haftada 2170 gr dedi doktor. Aslinda 37. haftada sezeryan olcakti ama 31.12 yilbasina denk geliyor diye 36+6 da almak istiyor.
Dilara1503 Inci20192021 ciğer geliştirici yapıldı mı canım haftan erken değil birşey olmaz Allah’ın izniyle. Bebekte neden gelişim geriliği oldu doktor ne diyor
Epifenomen Inci20192021 Evet Prematüre sayılıyor ama bir günden ben de 36+6 da doğum yaptım acil sezeryan oldum bebeğim 34 haftaya uyumlu doğdu 2.600 kilo doğdu. Ciğer geliştirici vurulmadım ve Bebeğimde küveze girmedi
Inci20192021 Dilara1503 yok ciger gelistirici yapilmadi canim ama internetde 37. haftayi doldurana kadar prematür olarak yaziyor bide kilosuda az o yüzden. Bebegimi besleyen damarda problem varmis o yüzden cok az kilo aliyor canim önce 2 hafta geriydi simdi 3 hafta oldugu icin doktorum alalim disarda daha iyi gelisir dedi.ama aklima takildi 1 gün icin prematür sayiliyor mu diye?
Bbgkdk @Inci20192021# Inci20192021 problemi kaçıncı haftada farkettiler. Benimde doktorun bir damarımda incelme olduğunu söyledi. 20 haftalığız aspirin verdi. Çözümü var üzülme dedi.
Dilara1503 Inci20192021 prematüre olup olmaması önemli değil canım 38haftada solunum sıkıntısı çeken bebek var 35 çekmeyen de var o yüzden sordum yapıldı mı tedbir amaçlı diye. Ama doktor önermediyse vardır bir bildiği birşey olmaz Allah’ın izniyle iyi düşün sen yine de 🤲 Benimde bebeğin eşinde 5 damarında varmış tıkanıklık küçük çaplı ama sorun olmaz dedi doktorum 32+2 deyim suan dün öğrendm bende inşallah bir sorun olmaz yaşayıp göreceğiz Allah’ım her anneye sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲
Inci20192021 Bbgkdk haftada az aliyodu ama zayif bebegin olcak dedi okadar sonra 33. haftada bebegin damardan problem var bebegini beslemiyor dedi. Ben almanayada yasiyorum canim bunlar pek öyle aspirin vermiyolar.
Bbgkdk Inci20192021 burda genelde verirlermiş aspirin kan sulandırıcı olduğu için beslesin diye bir kaç doktora sordum öyle dediler 🤷♀️ İnsallah sağsalim kucağınıza alırsınız iyi düşünelim iyi olsun🙏
Inci20192021 Epifenomen Insallah canim bizde de problem cikmadan saglikla kucagimiza aliriz. 17 aylik kizimda var fazla ayrida kalmak istemiyorum.coronadan dolayi yanima gelemicek. Hastanedeki doktorun dedigine göre 2,5 kilo olmadan cikamiyormusuz hastaneden.
Inci20192021 Dilara1503 insallah saglikla aliriz yavrumuzu kucagimiza 🤲🏻🐣bende baktim yemekle olmuyor bol su ve sol tarafima yatiyorum galiba biraz öyle kilo aldi ama cok almiyor😔
Inci20192021 Bbgkdk kizim tüp bebek tedavisi türkiyede yaptirdik banada vermislerdi kulaniyordum ama burda vermiyolar. Türkiye kadar gelismis degiler. Suanda süpeleniyom bide bilerek mi yapiyolar fazla hastanede kalalim diye belki coronadan dolayi fazla para mi aliyolar sigortadan 2020 de dogum yapiyolar. Niye 37. den sonra degilde önce yapmak istiyor.
Epifenomen Inci20192021 valla kuzum, 34 hafta doğup hiç küveze girmeyen de var 40 hafta doğup küvezde günlerce kalan da. Önemli olan organlarının gelişimi. Ama sanırım senin bbeğinin başka sıkıntıları var inşallah hiçbir sıkıntı olmadan evinize dönersiniz
Dilara1503 Inci20192021 üzülme canm sağlıkla kavuş yavruna sütünle beslersin şifa olur ona inşallah 🤲🌼
Inci20192021 Epifenomen organlarina bakildi bi sorun olmadigini söylediler. Insallah saglikla gelir kuzum 🤲🏻solunum sIkintisi olmazsa bide yemesinde problem olmazsa bence cabuk toparlariz ama bizi neyin bekledigini hic bilmiyorum o yüzden kafama cok takiyorum 😔
Epifenomen Inci20192021 kafanızda kurmayın bomboş bir zihinle bu yola girdiğinizde emin olun daha rahat atlatılıyor