Merhabalar hanımlar. 37+5 olarak bugün doktorum çatı muayenesi yaptı, öncelikle burda abartıldığı kadar bir ağrım aslaaa ama asla olmadı şahsen beni rahatsız etmedi tamam biraz yanma hissiyatı oldu ama dayanılmaz bir şey değildi kendimi kasmadım ben. Normal doğumu çok ama çok istiyordum her gün plates vs yapıyorum doktorum inanılmaz normal doğum yanlısı ama muayne sonucunda bebeğin kanalda olmadığını ve hiçbir şekilde açılma yumuşama olmadığını öğrendim. Üstelik çatımın tam çıkım noktasında basıklık varmış biraz. Bu şekilde olup normal doğuran oldu mı merak ediyorum çok moralim bozuldu doktorum sakın üzülme sancın güzel ilerlerse o basık kemiği geçebilir duruma bakacağız olmazsa da zorlamicaz dedi doğru söylüyor ama sizler arasında da basık kemiğe sahip olan var mı imkansız değil ama bakacağız dedi 😢 açılmam güzel olursa o kemiği geçebilir mi kafam çok karışık 39. Haftaya randevu verdi sanırım o hafta sezeryan günü alacağız eğer sezeryan olursam sancılanmazsam 🥺🥺😒😒😒