Dnztrn Canım ben Kırklarelinde yaşıyorum normalde.. Eşim askeri personel ve Afeinde görevde. Bu yüzden bende Bursada devam ediyorum kontrollerime. Kırklarelinde oturan varsa bilir, özel hastane yok. En yakın lüleburgaz ve edirnede var. Her ikiside özel araçla 1 saatlik mesafede. Eşim askeri personel olduğu için benim kontrollerimde keyfine göre çıkıp gelemiyordu. Ben devlete gidiyordum orda ve ultrason cihazları vardı? 3 tane doktora girdim orda, 3 ü de ultrasona alıp ordan konuşuuorlardı. Hayır çok şükür doktorumdan memnunum ben, Esentepe hastanesine gidiyorum. Devlete gitmek istememin tek sebebi ultrasonda bebeğimi görmek. O işkenceyi çektim 2 gündür beni sağa sola savuruyorlar. Sonuç? Bebeğimi görmedim, iki sohbet etti sağolsun gönderdi. Çok öfkeliyim cidden....