Merhabalar. 25 haftaligiz bebeğimiz 2 hafta geriden geliyor ve suyu çok azalmış. Dün Zeynep kamilde yatış verdiler. Ultrason görüntüleri temiz ve nedeni bilinmiyor. Bugün kardosentez yapmaya karar verildi salı günü yapilacak bebeğin göbek kordonundan kan örneği alınarak anomaliler var mı diye bakilicak. Var mı yaptıranlar? Deneyimlerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim.