Yasemin0728 Kızlar pazartesi doktora gittim son adete gore 5+6 haftaliktim ama doktor 4 buçuk 5 haftalık olabilir dedi. kese gözüktü boyu 11 mm dedi görüntüsü iyi dedi doktor 1 hafta sonra gel bebeği görürüz dedi bu önümüzdeki salı günü gidicem gözükür mu sizce
Havvanr68 Yasemin0728 ben gebeliğimi 4 haftalıkken ögrendim 2 gün önce devlet hastanesine tahlil yaptırmaya gittim 6+2 günlük oldugumuzu gördük doktor keseyi görüyor ama bebek içinde yeni yeni oluşmaya başlamış dedi sağlıklı olurmu kalbi atar mı bişey diyemem dedi ve benim içime kurt düşürdü inanır msıın doktordan geldiğimden beri kafam allak bullak bende 7 haftamı beklicem gitmek için erken gidilip görülmediğinde insanın moreli bozuluyor illaki bence 7 haftanı bekle inşallah hem görürsün hemde kalbini duyarsın
Pelinbyrktrlr Yasemin0728 canım benimde son adet tarihime göre 4 gün geriden geliyor. 4+6 da gittim kese 13mmdi. Zaten ovulasyon testinden biliyorum 17. Gün yumurtlama olmuştu ondan geriden geliyor. Ben 2 hafta sonra gidicrm sürekli ultrasyona girip stres yaşamak istemiyorum 😃
Asyaayaz1 Son adet tarihine uygun olursa gözükür cnm ama doktorun tarihine göreyse 6 haftada gözükebilir 6 haftadan sonra gözüküyor diye biliyorum bende kanamayla 6 3 de görmüştüm
Pelinbyrktrlr Yasemin0728 ben de kullanıyorum hamile olduğumu öğrenir öğrenmez başlattı doktor oksapar 0.4 lük. Keseyi gördükten sonra da coraspin ekledi yanına sen kaçıncı haftadasın canım
Yasemin0728 Pelinbyrktrlr canım şuan 7+0 günlük hamileyim hem oksapar 4000 lik iğne hemde coraspin hap kullanıyorum sen kaç haftalıksin
eymenayaz Bende 5+5 te gittim yani cuma günü keseyi göremedim o zamandan beri içim sıkılıyor bir aksilik olur diye Çarşamba tekrar gideceğim 6+3olacagiz inşallah görürum keseyi yoksa kafayı yiyeceğim😔
Pelinbyrktrlr Yasemin0728 ben de yarın 7+0 olucam kalp atışı için gidicem inşallah güzel haberler alırım 🙏
eymenayaz Yasemin0728 gördüm kuzum çok şükür teşekkür ederim insallah haftaya bebişimi görmeye gideceğim herşey yolunda giderse kalp atışında duyarım 🥰
Yasemin0728 Pelinbyrktrlr inşallah canım😊 ben 6+1 de çok hafif duydum kalp atışını çok güzel bı duygu Rabbim herkese yaşatsın inşallah 😍🤩
eymenayaz miray2015 evet canım sadece keseyi görmüştüm şuan 7+2 haftaligiz Allah’ın izniyle haftaya gideceğim bebek icin