gamonur canım benimde 10 +4 günlükken oldu aynı dediğin şekilde iğne yapıldı serum takıldı 1 hafta sürdü kanamam hamileligimin 6. Haftasından 14. Haftasına kadar progestan hap kullandım ara ara oldu kanamalarım ama bebekte ve kesede bir problem yoktu çok şükür şu an 18 haftamizdayiz 3.ay dolduktan sonra geçiyor inşallah geçer korkma hiç bir iş yapma doktorun dediği gibi sadece mecburi ihtiyaçların için kalk 🤲🌸