Fatihmina60 Ben hıc sınan beye gıtmedım su an 34 haftalık hamıleyım sırnkatan gelcegım kabul eder mı hoca herkes onu tavsıye eıdyor normal dogum düşünüyorum doktor doğuma gırıyor degıl mı yardımcı olur musunuz
bsra1919 Fatihmina60 gidebileceğiniz en mükemmel doktor Sinan bey 3 yıldır gidiyorum Çok çok bilgili tereddüt etmeyin ..
Fatihmina60 Kimse yok mu sınan beye gıdıp nırmal dogum yapan ilk dogumum olacak görev ıcabı sırnaktayım