Semabkr Haftada su gibi akıntı geliyor. Gerçi enfeksiyon var dedi doktor şuan antibiyotik kullanıyorum iki gün öncede fitil kullandım ama aklıma takıldı yine de. Erken doğum riskim var bununla alakası yoktur değil mi?
sumeyye60 Semabkr Amniyon sıvısı sızıntı şeklinde gelebilir diyordu bir doktor. Suyunuzda azalma saptanmış mıydı?