Boncukgiller003 gmzns ay evet ya bı tek bende değilmiş o 🙄 14+4 haftalığım bende de var alsammi acaba diye düşündüm sonra da daha fazla çoğalır diye cesaret de edemedim 🙄🤷🏼♀️
Mirayse1 gmzns canım ilk kızımda da cıkmıstı cok fenaydı doğumdan snra hiç bişi kalmadı. Şimdi ikincidede cıktı ama 25 haftalık oldm dökülmeye baskadı yarısı yok oldu doktorm sakn alma demişti bende ellememiştim iyiki dokunmamısım
mucizekese gmzns ilk haftalar benimde tuylenmisti hemde koyu renkli çıkmıştı su an 31 olduk ve dökülmeye başladı nerdeyse hic kalmadi diyebilirim
Dilek-Can gmzns ben hamilelikten öncede alıyordum göbegimi seyrek çıkıyor ağda zamanim geldiginde alıyorum göbeğimi