HicranKzn Bugün Fuat hocaya gittim gerçekten mükemmel bir doktormuş 32 haftam heder olmuş kendimi boşuna sıkıntıya sokmuşum diğer doktorla. 🤦🏻♀️Kesinlikle tavsiye ediyorum özele giden bayanlara🌸🌺
HicranKzn Cigdem91 kesinlikle çok iyi bir doktor canım çok memnun kaldık inan ki bebeğimin ilk kes renkli fotosu oldu 🤗 o kadında boşu boşuna gerilmişim
Cigdem91 HicranKzn bizde şimdi geldk canım bana hiç renkli vermiyor ya ☺ Çok kötü bir foto verdi ayrıntılı ultrasonda randevu alamadım başka nerde yaptırabilirim biliyormusun hiç 😥😥😨
HicranKzn Valla bizim hiç yoktu bide ilk muayene belki ondandır canım. Ama Allah razı olsun öneren arkadaşlardan 🙏🏼🌺🌸