Merhaba arkadaşlar bundan birkaç hafta önce doktor tavsiyesi için post açmıştım Can Hastanesi’nde. Tavsiye üzerine gittiğimiz doktorumuz Doç. Dr. Mehmet Şükrü BUDAK ile iyi ki tanışmışız. O kadar ilgili, işini iyi yapan, hasta ilişkileri son derece güzel, nazik, donanımlı ve tecrübeli bir doktor ki. İyi ki yollarımız kesişti kendisi ile. İçim çok rahat. 32+4 olduk. Bugun 2. Kontrolümüz vardı. Güleryüzlü sabırlı ve güven veren bir doktor. Neredeyse hiçbir soru dahi sormanıza gerek kalmadan süreci açıklayıcı anlatıyor ve sorması gereken herşeyi soruyor. Çıktığınızda sormayı düşündüğünüz tüm soruların cevabını almış olarak çıkıyorsunuz. İyi ki varsınız hocam. Sonsuz teşekkürler 🙏