Son adet tarihim 20 Kasım. Adet gecikmem sonrası 22 Aralık ta 2 tane, 23 Aralık ta 1 tane idrar testi yaptım. Hepsi pozitif çıktı. 23 aralıkta kan testi yaptırdım beta HCG değerim 591 çıktı. Dış gebelik durumunu göz önünde bulundurarak ikinci kan testi istedi salı günü için. Bu değer normal mi sizde nasıl oldu? Yardımcı olursanız sevinirim