Nergsozdemr Detaylı ultrasona girdim bugün bebegin kafası haftasına göre bi hafta küçük dedi dr.başına böyle bişey gelen var mı?
Dilara1503 Nergsozdemr 2 hafta geri 2 hafta ileri oynama olabilir canm. benim bebeğim en başından beri her kontrolde 1 hafta geri çıkıyor sonra haftasnı yakalıyor 1 hafta geri çıkıyor sonraki kontrol de haftasını yakalıyor. Gerilik devam ederse problem olur ama şuanlık korkulacak birşey yok
3506 Nergsozdemr Gelişim ilerleyişi açısından bir sorun yoksa 3 hafta ileri ve geri olmasından sorun yok. Önemli olan normal değerler aralığında olması ve gelişimin devam etmesidir. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿🧿🧿 Aşağıdaki değer aralıklarına bakabilirsiniz. http://www.e-gebelik.net/bebegin_iyilik_halini_gosteren_testler/fetal_biometri.asp
Sevdae Nergsozdemr canım bende ayrıntılı ultrasyonda bebeğin kafası 2 hafta geride gözüküyor dedi Bi sorun oluyor mu 2 haftalık gerilik çok üzülüyorum
Eylul58 Nergsozdemr O yüzden sordum sorun olsa söylerdi😊 Benimde kafa ölçümü 2 hafta önde dedi ama bu bir sorun değil diye belirtti, burda kim ne dese bu konuda yalan olur doktorun ne dediği önemli
Sevdae Nergsozdemr inşallah canım inşallah benimki de düzelir kaç gündür kendimde değilim vallaha doktor su aldır falan diyince kötü bişey var ki ondan istedi diye düşünüyorum haftaya kontrolüm var tekrar 😪
kadriye25 Sevdae ahh bu doktorlar durup durup ya su aldır yaa fetal dna yaptır diyip duruyorlar. Hamile psikolojisinden anlayan çok az doktor var
Sevdae kadriye25 ay aynen canım ya Bi küçük problem görsğn suö onlarda kalmasın tam emin olmaları için git su aldır git fetal dna yaptır neler neler demiyor ki bu eve gidince ne halde olacak kapıdan çıkar çıkmaz ağlamaya başladım aydınlatmıyorlar da
kadriye25 Sevdae aynen ne yazık ki benden de şu yada fetal dna istediler hiç birini yaptırmadım yaptırsam ne olacak ki
Sevdae kadriye25 en güzelini yapmışsın canım bende aldırmadım aklımdan geçmedi bile aldırmak onlar bize Allahın emaneti iyi çıksa aldıracakmıyız mesela kötü çıkınca aldıralım senin neyin vardı canım
kadriye25 Sevdae midesinde küçüklük var dediler 3 doktora gittim sıkıntı gözükmedi çok şükür ama yine de içiniz rahat etsin diye bunları önerdiler. Sonucu kötü çıkarsa aldırmalısınız diyince bıraktım çıktık hastaneden. Içim de rahat çok şükür 🤲🧿
Sevdae kadriye25 3 doktor Bi sıkıntı görmediyse bişey olmaz canım inşallah bende gidecem özele içim rahat etmiyor bu doktorlar herşeyi suya bağlıyorlar işte bizde çok korkuyoruz illaki