Miraynz Hanımlar merhaba bugün çatı kontrolüm vardı doktor çatın iyi ama bebeginin kafası biraz yukarda dedi 38 haftalıgım bu arada ne yapmam gerekiyor bu haftadan sonra nasıl olur ilk gebeligim hiç bir bilgim yok morelim çok bozuk
Merveacar97 Miraynz bence canını sıkacak bısy yok benim bırz sancın cıktı catı muayenesinde bebek bası yukarda ama 40 ı beklemez yumusama var dedi bebek bıanda inebilir suyun gelebilir sancıyla inebilir canını sıkma hıc 🙂