1anneadayii hayır canım genelde 2 veya 3 cü düşüklerden sonra yapılıyor bazen doktor bazen kendin istıyorsun , araştırma hastanesinde yaptırabılırsın , 3 düşük ve üzerin varsa devlet ücretsiz yapıyor , herşey insanoğlu için hepimiz bir sınavdan yaradan geçtik , önemli bir konu pıhtılaşma , zaten illaki kesin pohtılaşması olanlar kullanmıyor bazı arkadaşların düşükleri oluyor ama pıhtılaşması yok doktorda iğne yinede yazıyor ve iğne yazması iyi geliyor Allahım taktiri işte