irorkay Merhaba kızlar. Kalp atışını duyduktan sonra muayene sıklığı ne olmalı? Benim doktorum 1 ay sonra gel dedi artık. Kalp atışını duyduk şükür. Geldiğinde de 2 li tarama süresi geliyor dedi 12 haftalık oluyor. Onu da yaparız. Siz ne kadarda bir gidiyorsunuz?
biranneden1 irorkay biz 19 haftalık olduk. Şimdiye kadar hep ayda bir olacak şekilde randevu verdi . Normal yani öyle olması . Ama belli bir aydan sonra daha sık çağrılacağız diye biliyorum
Lavinya8955 irorkay aksi bir durum olmadıkça ayda 1 gidiliyor. Doktor da diyor zaten şu zaman gel diye
Ipek0z irorkay normalde dört haftada bir gidiyordum fakat pandemiden dolayı 6 haftada bir gitmeye başladım. Hastaneler çok kötü durumda korkuyorum gitmeye 🤦🏻♀️
MihmininAnnesi irorkay aksi bir durum olmadıkça ayda 1 çağırması normal canım. Mesela benim kese etrafında kanama alanım var ben haftalık kontrole giriyorum 6.hadtadan beri.11+2 yim
Zeyzey1616 irorkay doğumuna son 1 ay varken 2 haftada bir çağırılıyor son haftalarda 3 günde bir 4 günde bir çağırılıyor yani doğuma gelene kdr aydan aya gidiliyor
Busraveminisi1 irorkay genelde 32. Haftaya kadar ayda bir çağırılıyorsun canım sonrasında 2 haftada bire düşüyor
H-melek irorkay 2-3 hafta arasında gidiyorum (bebeğin hareketlerini net hissedene kadar bu sıklıkla olacak dedi) ama kalp atışından sonraki muayenede ben de 1 ay sonra gidip 2li test yaptırmıştım.
idiloska irorkay ayda bir gidiyorum. 7+0’da bebek ve kalp atışını duyduk, 8+3’de bir kontrol daha yapıldı kese ve bebek daha netti, 12+5’de gittim nifty yapıldı ense kalınlığı ölçüldü. 17.haftada gideceğim.