Fevziyeakdemir Merhaba sevgili anneler, 35 haftalık hamileyim ben doktorum bundan sonra her hafta çağırdı. Her hafta olunca ücret her hafta ödeniyor mu yoksa ayda bir denk gelince mi ödeniyordu sanki bilen var mı?
Fevziyeakdemir Fevziyeakdemir varsa eğer aranızda bilen Adana Güzelyalı hastanesi Selçuk gürbüz doktorum
Ipek0z Fevziyeakdemir her hafta gidersen iki haftada bir ödeme yaparsın. 10 gün kontrol süresi olduğu için bir daha ki hafta ücretsiz olur ama sonrakine para verirsin
Goktugunannesi Fevziyeakdemir bende güzelyalı hastanesine gidiyorum 1 hafta muayne ücreti veriyoruz diğer hafta ücretsiz sadece nst ücreti alıyorlar