Mishi Kizlar iki gebeligim de kalp atisi duymadik diye sonlandirildi. Lutfen bana Dua edin de bugun duyalim kalp atisini😂 daha gec duyanlar da var biliyorum ama yine de korkuyorum😕😕
tanya25 Mishi canım seni o kadar iyi anlıyorum ki benimde iki kaybım var hiç kalp atışı duyamadım .. şimdi tekrar gebeyim benimde haftaya randevum var inşallah bende duyarım. Dualarım seninle , inşallah gümbür gümbür duyarsın kalp atışlarını🌹
Haticetalan Mishi canım içini ferah tut bn 6+3 de duydm 2 kaybım var bnm de şu an 7+3 olduk duyarsın eminim
EcemUgur01 İnşaAllah duyarsın 🙏 burada haber ver lütfen. Bende haftaya salı 7+1 olunca kalp atışı için gideceğim. Bu hafta duyamadım maalesef inşaAllah bebeklerimizin kalbini duyarız 🙏🌼
EcemUgur01 Haticetalan tam 6 ve 6+1 de baktılar kalp atışı görünmedi ama 5+5 te kesem bomboştu 6. Haftamda bebeğim göründü
halitefe Mishi inşallah duyarsın canım ama bundada duyamazsan hem eşinle kromozom analizi testi yaptır hemde genetik kan pıhtılaşmasına baktır ayrıca lupus ve ana testlerinide yaptırmanı tavsiye ederim
tugbaayilmazz Mishi ilk gebeliğim de bizdr 9 haftya kdr bekledik duyamadık kalp atışını bu gebeliğimde 7+0 da duyduk çok şükür şuan 20+4 olduk 🙏🏻 inşallah sizde duyarsınız
EcemUgur01 Haticetalan kesem haftama uyuyormuş ben bebeğimin geriden geldiğini düşünüyorum ama bunu hiçbir doktor söylemiyor. 5+5 te acile gittiğimde kesem boştu hatta bana geriden gelen yada boş gebelik olduğunu söylediler 2 gün sonra bebişim göründü
Burcu-baby Mishi 7+1 de gittim kalp atışı duyamadılar 7+3 gittim yine duyamadılar pazartesiye kadar bekle istersen ama pek umutlu olma bu gebelikten dediler pazartesi alacaklar benimde :(
Mishi Kizlar duyduk cok sukur cok mutluyuz. Insallah herkes duyar bizim gibi 💓 iyi dileklerini gonderen herkese tesekkurler💓💓