mrvertn merhaba hanımlar hangı folik asiti kullanıyorsunuz ? ben folwo kullanıyordum fakat içime sinmedi nedense, solgara baslmayı dusunuyorum. Solgar folacin kullanan var mı aranızda ???
ssnnmmm mrvertn ben hamile kalmadan 2ay önce başlamıştım doktor onay verdi 12.haftaya kadar ona devam ettim
gmzcvk mrvertn merhaba ben de hamile kalmadan baslamistim zaten hamile kaldigimi ogrenince doktor vermek istemisti bunu kullandigimi soyledigimde de devam edebilecegimi soylemisti bir sorun gormedi degistirmeye de gerek duymamisti ☺️
mrvertn solgar içerk bakımından dıgerlerıyle aynı mı sizce ? folwonum uzerınde ıyot b12 vs yazıyor . Solgar ıcerıgını anlayamadım ama bıtkısel olarak daha guvenılır deniyor sızce solgara devam etmelımıyım hanımlar:)
elif000 mrvertn canim instagramda @saglikcibiranne gebelikte folik asitin dogal formu olan methyl folat kullanilmasini tavsiye ediyor (marka olarak ta ocean olabilir diyordu) kendisinin yorumunu resim olarak ekliyorum: [url=https://hizliresim.com/gsGlYQ][img]https://i.hizliresim.com/gsGlYQ.png[/img][/url] maalesef ben o dönemi gectim, simdiki aklim olsaydi methyl folat kullanirdim :)
Gulsenela Ben de solgar kullanıyordum ama içinde iyot olmadığı için folidays a başlattı sonra ikisinden de memnundum yani