Kızlar merhaba, bebegimin sert kuvvetli tekmeleri degilde icimde gezindiğini hissediyorm pıtpıt karnımda hareket ediyor hatta dısardan baknca karnım bi o yana bi bu yana gidiyor. Ama böyle tekme degil sanki ittiriyor gibi . Normal mi bu durum sizlerinde böyle mi ?