Kızlar hiç panik yapmayın ilk doğumumda aynı sizin gibi 40+3 de ne bi ağrı ne bi sızım vardı gündüz annemler bendeydi belki doğururum diye akşam 9 da gittiler dedim gidin doğurmıcam bugünde. Gece 1 de birden sancım başladı 3:45 de çocuğumu kucağıma almıştım. Dert etmeyin zamanı gelince bi anda oluyor