mercimeginanne Feyzaaa1 bn kurabiyeleri hep margarinle yapıyorum oda (sıcaklığında). Sıvıyağ kıyır kıyır yağıyor sadece bence yapılır
Maviss1525 Feyzaaa1 Bende kurabiyede margarin yada tereyağ kullanıyorum sıvı yağ koku yapıyo gibi birde kurabiyeyi yağlı yapıyo kullanabilirsiniz bence