Gamzekolce16 Merhabalar 5+5im salı gününden beri günde 3 tane progestan kullanıyorum. Ama aşırı keyifsizim karnımı hep şiş hissediyorum sanki patlıcakmıs gibi.genel olarak kendimi kötü hissediyorum yani acabs ilaçtan mı hamileliğin genel seyrinden mi bilmiyorum
alininannesii Gamzekolce16 ilaç oral kullanımda yan etkiler yapabiliyor size tvaiyem doktorunuzla görüşün, vajinal yolla kullanın hem daha iyi emiliyor daha iyi etki ediyor hem de yan etkisi de olmuyor
mercimeginanne Gamzekolce16 ilacı ağızdan alıyorsan ilacın yan etkisi :)) doktoruna dersen fitil olarak önericektir sana. O zaman yan etkisi yok
Mummyy1 Gamzekolce16 Merhaba canım bende aynı durumu yaşadım.Vajinal fitil şeklinde kullanınca bir kaç günde normale döndüm. Progestan ödem yapıyor ona bağlı şişkinlik hissediyor olabilirsin.10 gün öncesinde yaşadım buarada bu anlattıklarını.
Gamzekolce16 mercimeginanne yani doktorda hiçbişey demedi. Ne ağızdan ne fitil ne yan etkisi olur vs. Kendi kendime kıvranıyorum evde
mercimeginanne Gamzekolce16 tercihe bırakıyor doktorlar eğer yan etki yaşıyorum dersen o zmn fitil olarak dene diyor :) tercih sana kalmış yani :) bn hep fitil olarak kullandım yan etki yaşayınca öyle kurtuldum yoksa kafamı yastıktan kaldıramıyordum elim kolum kalkmıyordu bide gebe değildim kullanırken ona rağmen.
Gamzekolce16 Mummyy1 doktora yazdım bende fitil olarak devam et dedi👀 neden başta denmediyse. Acı çekiyorum kaç günlerdir. Bugün fitile başladım inşallah düzelirim