Merhaba henüz yumurtlama olmamış benim ovülasyon testini aldığım yer bana testi yapmadan 2 saat önce sıvı alımını kesmem gerektiğini söyledi öğlen 12-16 arası yada akşam 20-22 arasında yapmam gerktiğini söylemişti belki işinize yarar ben bu testlere göre hamile kaldım